جارو شارژی شیائومی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 12 بهمن 1401
بازدید : 211
نویسنده : احمد

جارو شارژی شیائومی Xiaomi Deerma VC811 Handheld Wireless Vacuum Cleaner توان 100 وات

جارو شارژیبه جای استفاده از جاروهای قدیمی سیمی، این بار با خرید جاروهای شارژی ایستاده مثل جارو بی سیم شیائومی Deerma Handheld Wireless Vacuum Cleaner VC811 کارتان را راحت کنید. این جارو که به جاروی عصایی یا ایستاده هم معروف است، با باتری کار می کند و به راحتی قابل حمل است. این جارو حدودا 2 کیلوگرم وزن دارد: اما به دلیل طراحی هوشمندانه و محل درست مرکز ثقل موقع بلند کردن سنگینی زیادی حس نمیکنید. برای استفاده راحت تر یک باتری 2200 میلی آمپر ساعتی داخل جارو برقی شیائومی درما VC811 قرار داده شده که میتواند در هر بار شارژ تا 30 دقیقه کار کند. موتور این دستگاه از نوع برسی بوده دارای 2 حالت استاندارد/زیاد است که در هر حالت جارو برقی VC811 شیائومی میتواند برای 30/18 دقیقه kalinab.com کار کند. با مکش 5.5KPa و توان 100 وات جارو شارژی شیائومی هر چیزی از موی گربه تا ذرات کوچکتر را با نویزی کمتر از 70 دسی بل جمع آوری میکند. در مخزن جارو شارژی شیائومی درما مدل VC811 از دو فیلتر HEPA برای جمع آوری ذرات ریز میکرونی و فیلتر هوای میکرو استفاده شده که می تواند هوا را از گرد و خاک جدا کند. با کمک این فیلترهای دوگانه خاک ها با فرایند سانتریفیوژ به فیلترهای مشبک میچسبند تا هوای خروجی هیچ گردی را وارد محیط خانه شما نکند.

  • قدرت مکش متوسط یا استاندارد (تا 28 دقیقه)؛
  • خیلی از خریدم راضیم
  • کاربردی و عالی
  • خرابی پریز برق

 

جاروشارژیشما میتوانید برای خرید اینترنتی لوازم خانگی اصل و حتی صفر تا صد خرید لوازم آشپزخانه به ناومال اعتماد کنید. شما می توانید با سر زدن به سایت ناومال تنوع زیادی از جاروهای شارژی با قیمت های مختلف را مشاهده کنید. مشتریان می توانند قیمت انواع برندها را مقایسه کرده و سپس برای خریدی مطمئن و رضایت بخش اقدام کنند. یکی دیگر از لوازم مهم خانه اتو بخار می باشد. همه ما دوست داریم ظاهری آراسته و مرتب داشته باشیم. ظاهر لباس هایمان برای همه ما مهم است که چگونه دیده می شویم. به همین دلیل داشتن یک اتوبخار مناسب در خانه همه ضروری می باشد. اتو ها نیز مانند دیگر اجزای خانه انواع مختلفی دارند و انتخاب کردن آنها سخت است. بدین وسیله هر کسی باید متناسب با نیاز خود یک اتوی مناسب را انتخاب کند. داشتن یک اتو بخار با کیفیت و قدرتمند برای اتو کردن لباس ها، پتو ها، پرده ها و دیگر پارچه ها.

جارو شارژی شیائومی

جاروشارژیاین محصول دارای 3 سری مجزا است که هر کدام برای موارد مخصوص به کار میروند تا ذرات گرد و غبار در منزل یا هر مکان دیگر باقی نماند. سری برسی به خوبی میتواند کوچکترین ذرات مانند پرز و مو را از انواع پارچه، پرده، رو تختی و … جدا کند تا توسط مکش دستگاه به داخل مخزن هدایت شود، سری مخصوص سطوح با چرخش 90 درجه، تمامی کف پوشها را جارو میکند و سری مخصوص درزها عملا هیچ جایی برای باقی ماندن ذرات گرد و غبار نمیگذارد تا به راحتی تمامی قسمتهایی که دسترسی سختی به آن دارید مانند شیارهای بین کیبورد، ریل پنجره و … قطعاً مهمترین فاکتور در انتخاب یک جارو برقی، قدرت مکش و گنجایش مخزن آن است؛ زیرا کیفیت و کمیت پاکسازی محیط وابسته به این دو قسمت از دستگاه است. قدرت جذب یا همان مکش Mi Vacuum Cleaner Light برابر با 17 کیلو پاسکال است و میتواند در دو حالت توان مکش، کوچکترین ذرات گرد و غبار را درون مخزن 500 میلی لیتری خود جای دهد.

xiaomi trucleanخانه را برای خود و براساس تعداد اتاقها قسمتبندی کرده و هر قسمت را در یک مرحله جاروکشی کنید. به این ترتیب نه شما بهخاطر جاروکشی طولانیمدت دچار خستگی مفرط میشوید و نه به موتور دستگاهتان فشار میآید. هنگام جاروکشی - بهویژه جاروکشی در مناطق پرگرد و خاک- استفاده از یک ماسک یا یک دستمال میتواند مانع بروز حساسیتهای ریوی در درازمدت شود. البته این پیشنهاد برای تمام خانمها و آقایانی که اهل جاروزدن هستند و در هر منطقه جغرافیایی مفید خواهد بود. حتما شما هم تا به حال با این صحنه مواجه شدهاید که فرزند کوچکتان به محض روشنشدن جاروبرقی ترسیده و شروع به گریه کرده است. پس اگر جزو افرادی هستید که در خانه فرزند کوچک دارید یا اعصابتان تاب تحمل سروصدا را ندارد، برای خرید جاروبرقی به میزان صدای آن هم توجه کنید. هرچند صدای جاروها با میزان کشش و کارایی جاروها در ارتباط است اما رقابت در بازار تولیدکنندگان جارو باعث شده تولیدکنندگان به سمت ساخت و تولید جاروهایی با قدرت مکندگی بالا و البته صدای موتور کمتری گرایش پیدا کنند.

جارو شارژی پرسش: آیا اندازه مهم است؟

جارو شارژیجاروی های شارژی نسبت به جاروبرقی های کلاسیک از مزایایی بساری زیادی برخوردار هستند به همین دلیل توانسته اند طرافداران زیادی را به خود جذب کند. این روزها کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که در خانه ی خود از جاروی شارژی برای نظافت استفاده نکند. جاروی های شارژی به دلیل بی سیم بودن و وزن سبکی که دارد این امکان را به هر شخصی میدهد تا در هر موقعیتی که باشد از آن برای غبارروبی منزل و حتی محل کار استفاده کند. شیائومی با کمک فناوری های به روز و پیشرفته توانست جاروی شارژی مدل Mi Vacuum Cleaner Lightرا طراحی و به بازار جهانی عرضه کند. بسیاری بر این باورند که محصولات چینی از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده اما برند شیائومی با ساخت جاروی شارژی شیائومی مدل Mi Vacuum Cleaner Light توانست با رقبای مطرح در این حوزه وارد رقابت شود. هم چنین این جاروی شارژی در دستهی محصولات با کیفیت کمپانی شیائومی قرار دارد. برای آن که بیشتر با جاروی شارژی شیائومی مدل Mi Vacuum Cleaner Light آشنا شوید، پیشنهاد میکنیم در ادامه همراه ما باشید.

  • سبک بودن جاروشارژی
  • نوع باتری: باتری لیتیوم-یون قابل شارژ
  • ابعاد: ارتفاع * عرض * طول (میلی متر ): ۷۳ * ۷۶ * ۳۳۶
  • بدنه جارو شارژی بیش از اندازه گرم میشود
  • صدای بسیار کم هنگام استفاده
  • امکان جارو کردن کرک ها
  • قابلیت جابهجایی و حمل در سفر
  • توان (وات): ۹۰ W (40W / 120W (BLDC))

یکی از ویژگی های بسیار خاص این محصول، مخزن جدا شونده معطر آن است که میتوانید به راحتی آن را جدا و تمیز کنید. در هر صورت ما به داشتن یک جارو برقی نیاز داریم که برای راهنمایی بیشتر درباره مهمترین ویژگی هر جاروبرقی که هر خانمی باید بهش توجه کند،به مقاله ویژگی جاروبرقی خوب سری بزنید. آ ای گ (AEG) یک شرکت آلمانی بسیار معروف و خوشنام و در زمینه تولید لوازم خانگی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. از بهترین جاروی شارژی این شرکت نیز میتوان مدل CX8-2-80 O را معرفی کرد که یک سر و گردن از تمام رقبای خود بالاتر است. این مدل جارو نیز دارای باتری لیتیومی است که شارژ شدن آن ۵ ساعت طول میکشد و از طرف دیگر برای مدت ۸۰ دقیقه میتوان با آن کار کرد. دارای یک موتور بسیار قدرتمند و توان مکش ۴/۳۲ وات است و از نوع ایستاده میباشد.

جارو شارژیکه هرچه اتو عرض بیشتری داشته باشد اتو کردن نیز آسان تر می شود. به علاوه باید به نحوه طراحی سوراخ های بخار نیز توجه زیادی بفرماییم و از ان نیز غافل نشویم. نکته ی دوم در انتخاب اتو این است که باید به وزن اتو توجه زیادی بفرماییم و بدانیم که هر چه یک اتو سبک تر باشد. نمی تواند بخار را به خوبی به روی پارچه بنشاند و آن را صاف کند. در همین حال نباید اتوی ما بیش از اندازه سنگین باشد چون باعث می شود که اتو به راحتی روی لباس ها تکان نمی خورد. که این کار کار ما را سخت کرده و باید در این میان اتوی با وزن مناسبی را انتخاب کنیم. نکته بعدی این است که شما باید به مخزن اب توجه زیادی بفرمایید. اتوی شما تا زمانی قادر به کار مفید است که مخزن آن دارای آب باشد. به همین دلیل با توجه به میزان کار خود و اندازه لباس ها، اتو بخاری انتخاب کنید.

کار هنری جارو شارژی را با این 3 پیشنهادات درک کنید

xiaomi trucleanبنابراین با این وزن سبک هر شخصی میتواند از این جاروی در جاهای مختلف چه در ارتفاع مانند بالای پرده و چه بر روی میز برای نظافت استفاده کند. مهندسان کمپانی شیائومی به نحوی جاروی شارژی شیائومی مدل Mi Vacuum Cleaner Light را طراحی کردند که مطابق با هندسه و ارگونومیک بدن بوده تا در دو حالت کوتاه و بلند و برای هر سطحی بهترین عملکرد را داشته باشد. باید گفت حداکثر طول دسته این جاروی شارژی که از جنس پلاستیک ABS 113.2 سانتی متر بوده و هم چنین در برابر سایش، ضربات و هر گونه حلالی مقاومت بسیار بالایی دارد. برای حذف ذرات معلق در هوا، فیلتری به نام HEPA در جاروی شارژی شیائومی مدل Mi Vacuum Cleaner Light تعیبه شده است. این فیلتر میتواند تمامی ذراتی که اندازهی آنها بزرگ تر از ۰.۳ میکرومتر باشد را از هوا تصفیه کند. باید گفت بدون فیلتر HEPAعملیات پاکسازی در حد قابل قبولی انجام نمیگیرد. کمپانی شیائومی با توجه به اهمیت این نوع فیلتر در طراحی جاروی شارژی شیائومی مدل Mi Vacuum Cleaner Light فیلتر ۳ لایه HEPA را در نظر گرفته است. وجود این فیلتر باعث شده تا هوای خارج شده از جارو عاری از هر گونه گرد و خاک باشد. پس از جارو کردن به وسیله این دستگاه متوجه خواهید شد هیچ گونه گرد و غبار و آلودگی بر روی سطوح باقی نمانده است. میتوانید پس از هر بار استفاده آن را جدا کرده و درون آب چند دقیقه قرار دهید و پس از بیرون آوردن فیلتر به آن اجازه دهید تا کاملا خشک شود. این کار موجب میشود تا تمامی گرد و غبارهایی که بر روی فیلتر نشسته از بین برود و باعث انسداد آن نشود. سپس میتوانید به راحتی آن را در جای اصلی خود قرار دهید.

هشدار: این 10 اشتباهات جارو شارژی شما را از بین می‌برد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با جارو شارژی Xiaomi وب سایت خود باشید.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ تخصصی آموزشی و تکنولوژی به دنیای آموزش خوش آمدید... هر آنچه را که میخواهید اینجا یاد بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس delbaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com